Veelgestelde vragen

Lees hier onze antwoorden op de meest gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Lees hier onze antwoorden op de meest gestelde vragen

Ja, absoluut. Jij geeft bij ons tijdens het aanmelden door, wanneer jouw contract (ongeveer) afloopt. Als jouw huidige contract nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we je eerst alleen de inschrijving voor onze service laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij jou terug met een scherpe deal. Je ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons. We tonen je dan wél al onze unieke garantie. De belofte dat jij meer dan een beloofd bedrag elk jaar aan voordeel zult krijgen. Alleen dan regelen we een nieuwe deal voor jou. En anders onderhandelen we eerst nog even voor je door. Als jij je bij ons inschrijft, dan wordt dit duidelijk. We zullen je daarna via e-mail op de hoogte houden. Je hoeft in ieder geval er niet meer over na te denken. Dat doen wij voor jou.

Als jij je aanmeldt bij Kostenservice, dan tonen wij jou tijdens de stappen van de aanmelding direct al het beste aanbod wat we voor je hebben. Dat doen we echter alleen, als je een goede besparing zou realiseren. Meer voordeel, dan wat we je beloven. Gegarandeerd. Daarbij houden we ook rekening met de einddatum van jouw huidige contract. Als dat nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we jou eerst alleen de inschrijving laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij je terug met een scherpe deal. Je ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons.

Wij snappen dat niet iedereen altijd zijn e-mail in de gaten houdt, daarom verzenden wij óók extra als service nog een sms. Daarin melden we dat we een aanbod hebben geregeld en dat we daarover een e-mail hebben gestuurd. We noemen in de sms het e-mailadres. Zo mis je nooit een aankondiging, dat we jou aan zullen gaan melden binnen enkele dagen bij een leverancier. Hiervoor is het wel van belang dat er een 06- nummer wordt ingegeven als telefoonnummer. Check jouw contactgegevens of pas je telefoonnummer aan op jouw ‘Mijn-kostenservice’ pagina wanneer je deze sms ook graag zou willen ontvangen. Ik wil me ook aanmelden

1 Dat doen we alleen als we de beloofde besparing overtreffen. In de praktijk zal het voordeel op jaarbasis een stuk hoger zijn, dan hetgeen we beloofd hebben. 2 Aanmelden doen we op het juiste moment. De overstapdatum zal gebaseerd zijn op de einddatum van jouw huidige contract. We gaan daarbij uit van hetgeen je zelf op onze site hebt aangegeven. Als deze datum / periode juist is, dan is de overstap boetevrij. Je wordt dan overgezet, aansluitend op jouw huidige contract. 3 Mochten we jouw einddatum nog niet exact weten, bijvoorbeeld als je een maand of een kwartaal hebt aangegeven, dan laten we de overstap plaatsvinden op de laatste dag van die maand of dat kwartaal. Zo zorgen we er met de nieuwe leverancier voor, dat je niet per ongeluk te vroeg zou worden overgezet. Hier heeft Kostenservice duidelijke afspraken over met de leveranciers. Zij krijgen van ons een datum en gebruiken deze voor het regelen van de overstap op het gewenste moment. Voordat we jou aan gaan melden bij een nieuwe leverancier, krijg je eerst een mail (en een sms, als je jouw mobiele nummer hebt doorgegeven) van Kostenservice. Na de aanmelding door ons bij de leverancier ontvang je (binnen 5 werkdagen) een mail van de leverancier met de tarieven en de voorwaarden. Je hebt dan nog 14 dagen het recht om kosteloos te annuleren.


Custom Button
Wij stemmen het juiste moment met de leveranciers af. Meestal regelen we de tarieven voor de overstap al circa 2 tot 5 maanden voordat jou huidige contract afloopt. De daadwerkelijke overstap vindt dan pas later, op het juiste moment, plaats. Dit gebeurt aansluitend op jouw huidige contract. Als je een maand of een kwartaal bij ons hebt aangegeven, dan laten we de overstap plaatsvinden op de laatste dag van die maand of dat kwartaal. Zo zorgen we er met de nieuwe leverancier voor, dat je niet per ongeluk te vroeg zou worden overgezet.

Heb je een andere vraag?

neem gerust contact met ons op